Jak zlepšit plánování prodeje a marketingu

Seminář

10.05.2016 10.05.2016 Europe/Prague Jak zlepšit plánování prodeje a marketingu Seminář CAFIN info@cafin.cz

aneb Jak neztratit užitek z plánování v prostředí, které plánům všeobecně nepřeje – zkušenosti úspěšných v rychle stravitelném podání. Zaměřeno na malé a střední firmy.

Datum 10.5.2016, sídlo CAFIN

Nechte se provést alchymií tvorby obchodní strategie a prostřednictvím uceleného plánování a kontroly akčních slev, zpětných bonusů, zákaznických ceníků, obchodních a marketingových nákladů propočítejte dopady vlastních rozhodnutí. Seminář bude zaměřen na řešení klíčových obchodních otázek, které jsou dnes otázkou samotného přežití v čím dál složitějším retailovém světě. Je možné, že v prostředí globální konkurence již potřebujete jiný způsob plánování, než byste nejspíš očekávali. Seminářem Vás provedou experti z praxe.

 

Lektoři: Vladimír Sirotek business analytik, Stock Plzeň

  • Plánovací fáze, sestavení plánu a výhledů na prodej
  • Zohlednění klíčových potřebných proměnných
  • Nastavení systému cen a slev
  • Řízení prodejních akcí a zpětných bonusů
  • Dopad marketingových a obchodních nákladů na konečnou ziskovost

 

Tomáš Nekvapil ředitel divize poradenství, Controller Institut Flexibilní plánování v praxi:

  • Kde je chyba: plánovat musíme, výsledek nás neuspokojuje
  • Nechtějte od plánů příliš mnoho . změněná role plánu v řízení
  • Pružnost a komplexnost – dva hlavní požadavky na plánovací systém
  • Role plánu v systémech MIS a BI: best practises
  • Jak poznat kvalitu v nabídkách SW podpory

 

Kdy? 10. května 2016 od 9:00-17:00 hod (registrace připravena od 8:30)

Kde? Sídlo asociace CAFIN, Vladimírova 233/12, Praha 4 V okolí naší společnosti nejsou parkovací zóny, doporučujeme ulici Pod Vilami.

Za kolik? Pro členy ZDARMA*) Pro ostatní poplatek: 3.700,- + DPH *) vyjma základních členů