Jak zlepšit plánování prodeje a marketingu
Seminář
Datum akce: 10.05.2016
10.05.2016 10.05.2016 Europe/Prague Jak zlepšit plánování prodeje a marketingu Seminář CAFIN info@cafin.czaneb Jak neztratit užitek z plánování v prostředí, které plánům všeobecně nepřeje – zkušenosti úspěšných v rychle stravitelném podání. Zaměřeno na malé a střední firmy.
Datum 10.5.2016, sídlo CAFIN
Nechte se provést alchymií tvorby obchodní strategie a prostřednictvím uceleného plánování a kontroly akčních slev, zpětných bonusů, zákaznických ceníků, obchodních a marketingových nákladů propočítejte dopady vlastních rozhodnutí. Seminář bude zaměřen na řešení klíčových obchodních otázek, které jsou dnes otázkou samotného přežití v čím dál složitějším retailovém světě. Je možné, že v prostředí globální konkurence již potřebujete jiný způsob plánování, než byste nejspíš očekávali. Seminářem Vás provedou experti z praxe.
Lektoři: Vladimír Sirotek business analytik, Stock Plzeň
- Plánovací fáze, sestavení plánu a výhledů na prodej
- Zohlednění klíčových potřebných proměnných
- Nastavení systému cen a slev
- Řízení prodejních akcí a zpětných bonusů
- Dopad marketingových a obchodních nákladů na konečnou ziskovost
Tomáš Nekvapil ředitel divize poradenství, Controller Institut Flexibilní plánování v praxi:
- Kde je chyba: plánovat musíme, výsledek nás neuspokojuje
- Nechtějte od plánů příliš mnoho . změněná role plánu v řízení
- Pružnost a komplexnost – dva hlavní požadavky na plánovací systém
- Role plánu v systémech MIS a BI: best practises
- Jak poznat kvalitu v nabídkách SW podpory
Kdy? 10. května 2016 od 9:00-17:00 hod (registrace připravena od 8:30)
Kde? Sídlo asociace CAFIN, Vladimírova 233/12, Praha 4 V okolí naší společnosti nejsou parkovací zóny, doporučujeme ulici Pod Vilami.
Za kolik? Pro členy ZDARMA*) Pro ostatní poplatek: 3.700,- + DPH *) vyjma základních členů