Řízení dokumentů a procesů ve firmě

ONLINE WORKSHOP

27.11.2020 11:00:00 27.11.2020 12:00:00 Europe/Prague Řízení dokumentů a procesů ve firmě ONLINE WORKSHOP vzdálené připojení CAFIN info@cafin.cz

Jak řídit firmu online – od nabídky po fakturaci…

Hlavními tématy budou:

  • Ideální kancelář je bezpapírová, jak proces změny?
  • Elektronická evidence a schvalování faktur, objednávek, smluv, nabídek a dalších dokumentů na Vašich příkladech použití.
  • Jak systém INSIO doplňuje a integruje jakýkoliv účetní systém
  • Jak je možné sjednotit komunikaci, objednávky, faktury, výkazy práce do jedné zakázky a získat tak přehled.

Workshopem vás provede:

Tomáš Holánek, Zakladatel, INSIO Software

Komu je workshop určen?

Všem účastníkům IT pro FINANCE, ale i ostatním členům CAFINu

Forma:

Vzhledem k aktuální situaci a nařízení vlády se akce bude konat v online formátu, a to prostřednictvím události v MS Teams.

Bližší informace od nás dostanete po vaší registraci.

Co vás to bude stát?

Pro registrované účastníky IT pro FINANCE a také členy CAFIN je workshop zdarma.

 

Na tuto akci se již nelze přihlásit.